نسخه صوتی «سومین قدیس» را بخوانید

با همت موسسه آوای چیروک؛

0 6

کتاب صوتی «سومین قدیس» نوشته رضا کوشالشاهی توسط مؤسسه آوای چیروک منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب صوتی «سومین قدیس» نوشته رضا کوشالشاهی به تازگی با حضور بهمن وخشور به عنوان سرپرست گویندگان و گویندگی زینب رازدشت، مهتاب کربلایی، مریم شکوری، مونا فرقانی، ترنم مهرنور، ضحی علیپور و صدیقه ساعتی‌زاده توسط مؤسسه آوای چیروک منتشر و روانه بازار نشر شده است.

مجموعه داستان «سومین قدیس» که نسخه مکتوب آن توسط انتشارات آفتابکاران منتشر شده است شامل ۹ داستان کوتاه به نام‌های سومین قدیس، سادات محله کوشالشاه، دوران، گاز خردل، دومین سیب، شمارش، هالی، تونل و سیسر است.

داستان‌های کتاب «سومین قدیس» را می‌توان ذیل ادبیات پست مدرن دسته‌بندی کرد. این داستان‌ها از یک فضای معمولی و ساده شروع می‌شوند و در ادامه فضای غیرمعمول و غیرواقعی‌تری پیدا می‌کنند. نثر این کتاب بسیار روان است و رضا کوشالشاهی به کمک این نثر ساده، توصیفات دقیقی از فضای داستان‌هایش ارائه می‌دهد. در بسیاری از داستان‌های این کتاب لایه‌ای از ابهام وجود دارد که به خواننده اجازه می‌دهد برداشت شخصی خودش از جهان داستان را شکل دهد و با دید خودش به داستان بنگرد.

در بخشی از این کتاب می‌شنویم:

البته می‌دانم، دیگر از او هم کاری ساخته نیست، این‌ها صحنه‌هایی هستند که باید بیایند و بروند تا جزءجزء ماجرا را شکل دهند، که فرمان آتش داده شود، بعد محکومی دیگر را بیاورند و ببندند به من و من، تیرک اعدامی که وسط این حیاط بزرگ ایستاده‌ام، دیگر خسته شده‌ام از بوی خون و قرمزی لزج روی تنم، که بیش از حد زیاد شده، به قدری که از داخل و خارج در حال پوسیدنم، آرام بین شیارهای تنه‌ام لیز می‌خورد و وارد ریزریز قسمت‌هایش می‌شود و نور دیگر نمی‌رسد و به چرت‌وپرت‌نویسی افتاده طفلکی.

نسخه صوتی «سومین قدیس» با ۲ ساعت و ۲۳ دقیقه و قیمت ۲۵ هزار تومان عرضه شده است.

چرا نظرتان را نمی نویسید؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطمئن باشید که نظرات شما بسیار دقیق مطالعه خواهد شد و به آن پاسخ خواهیم داد.
هر نظری که برای ما می‌نویسید قوت قلبی برای ما خواهد بود.
از شما متشکریم که با نظراتتان به ما انرژی لازم برای ادامه کار را می دهید.

enemad-logo