آخرین شب در لندن

215,000 تومان

نویسنده: کارن وایت
مترجم: نیلوفر دهقانی‌نیل
تعداد صفحات: ۴۹۶
سال چاپ: ۱۴۰۲ (چاپ اول)
شابک: 9786226677431
قطع: رقعی
جلد: شمیز

توضیحات

آخرین شب در لندن به اعتراف بسیاری از خوانندگان رمانی گرم، تکان دهنده، پراحساس و ترکیبی از رازهای خانوادگی و عشق است. کتابی نفس گیر که به سختی کنار گذاشته می‌شود.

درباره نویسنده کارن وایت:

کارن وایت (Karen White) نویسنده کتاب آخرین شب در لندن، متولد سال ۱۹۶۴ در اوکلاهما و از نویسندگان منتخب و پرفروش روزنامه نیویورک تایمز است. خودش می‌گوید وقتی که نویسنده شد می‌دانست دوباره به لندن برخواهد گشت و زمانی خواهد نوشت. 

درباره کتاب آخرین شب در لندن:

لندن، ۱۹۳۹. ایوا هارلو زیبا و جاه طلب و بهترین دوست آمریکایی‌اش، پریش دوبوز، در تلاش هستند تا به عنوان مدل‌های مد راه خود را باز کنند. وقتی اوا عاشق گراهام سنت جان، یک اشراف زاده و خلبان نیروی هوایی سلطنتی می‌شود، نمی‌تواند شانس خود را باور کند – او به هر چیزی که می‌خواست می‌رسد. سپس بلیتز دنیای او را ویران می کند و ایوا می‌بیند که در شبکه‌ای از دسیسه‌ها، جاسوس‌ها و اسرار می‌لغزد. در حالی که اوا در تلاش است تا از دوستی خود با پریس و همه چیزهایی که برایش عزیز است محافظت کند، تنها یک لحظه بی‌احتیاطی لازم است تا زندگی آنها برای همیشه تغییر کند…

لندن، ۲۰۱۹. مدی وارنر، روزنامه‌نگار آمریکایی، که زندگی‌اش با از دست دادن غم‌انگیز مادرش مشخص شده است، به لندن سفر می‌کند تا درباره زندگی او در لندن قبل از جنگ جهانی دوم با پریس مصاحبه کند. مدی مراقب بوده که خود را به روی دیگران ببندد، اما در پرشیو کسی را می‌شناسد که غم و اندوه او رقیب خودش است – اما برخلاف مدی، پریس اجازه نداده است که او را در هم بکوبد. مدی متوجه می‌شود که هم به پریس و هم به کالین، برادرزاده مرموز او جذب می‌شود. وقتی مدی به او نزدیک‌تر می‌شود، شروع می‌کند به کشف گذشته غم انگیز پریس – داستانی از دوستی، خیانت، و اعمال محبت‌آمیز و محبت‌آمیز.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آخرین شب در لندن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

enemad-logo